Lyst på et håndarbeid ute i sola eller inne i regnet?

Sørg for å ha utstyret i orden! Ta en kikk innom Kriblende Gleders nettbutikk!

torsdag 1. september 2011

Heklede gardiner!



I dag var vi innom et virkelig idyllisk hus med noen helt fantastiske gardiner som jeg aldri har sett maken til! De var heklet av mormoren til vertinnen i huset. Jeg var jo bare nødt til å ta bilder!


Tenk hvor mange timer som har gått med til å hekle disse gardinene...


Her har jeg såvidt fått med litt av blondekanten i nederste, høyre hjørne.

Når alle ungene har begynt på skolen, eller når jeg blir bestemor, eller en eller annen gang i framtiden... tror jeg kanskje jeg vil prøve meg på hekle-gardiner, jeg også.

5 kommentarer:

Vera Johannesen sa...

Denne gardinen var flott, har lyst til å lage den Hvor kan jeg få tak i oppskriften til den?

Hilsen
Vera Johannesen

Vera Johannesen sa...

Glemte å skrive e-posten min.

vera-2@online.no

Hilsen
Vera


Anonym sa...

Eg og vil gjerne ha oppskriften på denne flotte gardinen.
Min e-post adr er : magoh@online.no

Tusen takk på forhand.

magnhild ohnstad sa...

Hei, har du oppskriften på dei fine gardinene?


Hilsen Magnhild ohnstad
magoh@online.no

Maria sa...

Hei! Jeg har dessverre ikke oppskrift... beklager. Håper dere finner den et sted. Lykke til!