Lyst på et håndarbeid ute i sola eller inne i regnet?

Sørg for å ha utstyret i orden! Ta en kikk innom Kriblende Gleders nettbutikk!

søndag 1. januar 2012

Sett så fint julekort?

Hei og GODT NYTTÅR!!!

Håper dere har hatt en deilig og fredfull julefeiring :) Vi har i hvert fall hatt det fint sammen med familiene våre. Vi er heldige som har så flotte mennesker i vår nærhet, og det er det nok veldig mange som er. Egentlig er vi helt ekstremt priviligerte på de fleste måter, vil jeg si. Og det er noe jeg er virkelig takknemlig for.

Nå er jo julen forbi, og 2011 har passert, men jeg bare må vise fram dette nydelige julekortet vi fikk fra kjære, snille Ågot med familie, fra Sauda. Hun er en kunstner når det kommer til å lage kort (og mere til), og det er nok hun som er skaperen av denne forseggjorte julehilsenen:

Det er kanskje ikke så lett å se på bildet, men ser  du etter, så kan du se at kortet er tredimensjonalt.

Jeg synes det lille diktet er verdt å dele med dere alle:


Ellers så har det kommet mange andre koselige og fine julekort som vi også setter stor pris på. Tusen takk alle sammen!

Jeg har en lang gren som rekker fra gulv til tak der alle julekortene får henge og spre litt juleglede en stund utover i 2012. En liten binders på toppen av kortet fungerer som oppheng ;)




1 kommentar:

mettehobby sa...

Sååååå nydelig :0)