Lyst på et håndarbeid ute i sola eller inne i regnet?

Sørg for å ha utstyret i orden! Ta en kikk innom Kriblende Gleders nettbutikk!

torsdag 8. november 2012

10 000 sidevisninger = 10 % rabatt og fri frakt!

Tilbudet er utgått

Bloggen, Kriblende Gleder, har i dag passert

 10 000 sidevisninger! 

I skrivende stund er det registrert 10 009 sidevisninger, faktisk... Det er jo veldig gøy :)

I tillegg er det tilfeldigvis akkurat seks måneder siden jeg registrerte enkeltmannsforetaket mitt! Litt av et sammentreff, eller hva :)

Jeg ønsker å feire disse to milepælene sammen med mine blogg-gjester, og gir dere herved 

10 % rabatt på alle varer. 
Og Fri Frakt!

Tilbudet gjelder bestillinger på minimum 200 kr mottatt i dag og i morgen, 

torsdag 08.11.2012 og fredag 09.11.2012. 

Rabatten gjelder på toppen av oppførte rabatter. Her kan du altså få i både pose og sekk!

Ulike typer hakkenåler og heklenåler i bambus 

er hva jeg selger, se under Produkter og Priser for mer informasjon. 


Et lite julegavetips til bestemor: Et sett heklenåler med supert bambusgrep ;)


Obs! Tilbudet gjelder så langt lageret rekker!

Ha en strålende kveld!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!
Første gang jeg er innom bloggen din nå, men liker den godt allerede!
Selger du strikkepinner??:)

Maria sa...

Hei! Så kjekt å høre! :) Jeg har faktisk akkurat fått inn noen strikkepinner som jeg ikke har lagt ut ennå. Jeg tenker å selge sett med 11 par lange strikkepinner i forskjellige størrelser, laget av bambus. Disse er veldig flotte, og har stopper i den ene enden. Jeg har også fått inn strømpepinner som jeg kommer til å selge i sett på 5 x 11 størrelser, altså sett på 55 stk. Disse er ikke så lange. Men jeg vil tro de er supre til å strikke små ting som baby- eller dukke-klær, og andre småting. Jeg kommer nok til å legge ut varene på bloggen snart, men bare ta kontakt igjen om du vil handle før jeg har fått gjort det :) Prisen for de lange strikkepinnene er 300,- kr, og prisen for de korte er 120,- kr.

Maria sa...

Da var strikkepinnene lagt ut :) Og det er altså 18 par lange strikkepinner i forskjellige størrelser, ikke 11. Men antallet strømpepinner er korrekt :)