Lyst på et håndarbeid ute i sola eller inne i regnet?

Sørg for å ha utstyret i orden! Ta en kikk innom Kriblende Gleders nettbutikk!

mandag 18. juli 2011

Fornyelse av uteområdet

Vi har begynt å gjøre noe med parkeringsområdet utenfor huset vårt. Her står det noen høye tujaer, og det var en kant som jeg ikke helt skjønte meningen med.



Sånn så det ut da vi begynte:


Her har jeg begynt å fjerne de nederste grenene på tujaene:


Synes trærne ser litt mer stelte ut når de har litt stamme, pluss at det gir plass til en ekstra parkering.

Etterhvert fikk vi stablet bort kantstenene og fjernet noen brune, stygge busker. Røttene var det litt arbeid med, men de flittige guttene mine meldte seg frivillig til å hjelpe til.


Min gode mann begynte på en ny kant av de gamle stenene. Tror det skal bli bra etterhvert! Det er noen trær og busker bak denne kanten, og jeg tenker å få noen flere planter her også.

Dette var vist det eneste bildet av kanten (en eneste sten), men det kommer nok flere etterhvert.

Vil du se hva som skjer videre, så følg med på bloggen :) To be continued...

Ingen kommentarer: